Sunday, August 3, 2008

Happy Birthday, Daddy!

Azi e ziua de naştere a taticului meu! :))

E o zi deosebit de fericită pentru mine nu numai de aceea că părinţii sunt cei care ne dau viaţă... Pur şi simplu tata a contribuit cu 65% la aceea cum sunt eu, la formarea caracterului meu, ceea ce după lanţ a contribuit la ceea că trăiesc o viaţă deosebit de frumoasă. 65% pare puţin, dar luaţi în consideraţie că în restul 35% intră lumea înconjurătoare, experienţa personală şi etc. Aceste 65% se datorează faptului că anume de la tata am luat modul de a percepe lumea.
Nici nu vă închipuiţi cat de tare îl iubesc şi îl respect pe tata, cat de tare sunt mandră de el! Da, ştiu, practic toţi sunt mandri de parinţii săi, dar asta nu contează. Contează că eu ştiu că aşa oameni ca tata meu în lume sunt unităţi.
Uneori chiar mă doare sufletul să conştientizez că tata nu are nici jumătate din ceea ce merită la felul cum e. Şi nu vorbesc numai de ceva material... Ceea mai mare dorinţă a mea este să caştig atata ca tata să nu aibă nevoia de-a lucra, şi să-şi poată îndrepta eforturile spre realizarea ideelor sale... să aibă timp pentru ocupaţiile sale preferate... sunt sigură că atunci lumea ar cunoaşte multe invenţii şi descoperiri!

Taticu (anume taticu, căci pentru el mereu răman fetiţa lui mică), îţi mulţumesc pentru ceea că eşti, pentru ceea cum eşti şi pentru ceea că sunt eu! :))
Te iubesc tare-tare!

7 comments:

Anonymous said...

Felicitari lui !!!
si respect ca o crescut si educat asa o fata :)

[vezi sa nu-ti creasca urekile :P]

Alina Cazachevici said...

Merci mult-mult!
:">

Natan said...

Cred că orice părinte ar fi fericit să scrie copiii lui așa ceva... Da el știe despre blogul tău?

Alina Cazachevici said...

Nu ştie :)
Parcă aş vrea să afle întâmplător, cred că aşa efectul ar fi mai puternic :)

Larisa Donciu said...

alinka malenikaia malinka

Irina Croitor said...

foarte frumos mesajul, dar mie asa de mult mi-a placut poza, nespus!

Alina Cazachevici said...

merci mult, Irinush! eh, ce bine era atunci *smilik visător*