Tuesday, December 7, 2010

Christmas mood

Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way
Oh what fun it is to ride
In a one horse open sleigh!

Mă gândesc serios să mă mut înapoi la părinți pe perioada sărbătorilor de iarnă. De ce? Pentru că:

- îmi place de sărbători să mă aflu printre oameni plini de voie bună, să mă simt în centrul evenimentelor, să fiu încojurată de gălăgie pozitivă. Iar la mine acasă, gălăgie face numai ceainicul... și vecinii, uneori... :)

- vreau brăduț în casă, fie și artificial (dau din ochi Green Peace-ului) și în general, decor de Crăciun. La moment eu brăduț nu am și... of... lenea e cucoană mare, deci există riscul să nu-l procur nici anul ăsta... Iar la părinți casa e pregătită pentru sărbători, mamica are grijă! :)

- ador de Crăciun să privesc filme cu tematica respectivă, iar așa filme trebuie de privit cu cineva. Deși practic orice film privit cu mama evoluează în dezbateri despre sensul vieței, sunt gata să-mi asum riscul :)

Și ar mai fi ceva... Când trăiești aparte dispare cea mai mare veselie a sărbătorilor: să ascunzi prin casă cadourile pentru cei dragi, astfel ca ei să nu le găsească și, desigur, să le găsești pe cele pregătite pentru tine - un fel de Christmas Quest! *hi-hi*

Cum credeți, să-i preîntâmpin pe ai mei despre intenția respectivă, sau să vin deodată cu valiza, ca să nu aibă încotro?

8 comments:

radu said...

daca ai nenorocul sa o ai pe maica-ta cititoare, aunci e musai s-o lasi balta de geamantan si sa te grabesti pana nu schimba babacii iala. -D
Hepi Holideiz!!

Alina Cazachevici said...

Da, mama din când în când îmi citeşte blogul, aşa că sfatul e fix la ţanc :)))
Şi ţie sărbăroti fericite!

Odri Voit said...

)))

Unknown said...

Eu is sigura k parintii mereu ne asteapta k bratele deschise, chiar si in cazul unor asemenea surprize :)
Sarbatori fericite!!!

PS. Frumos noul design al casutei tale virtuale ;)

Alina Cazachevici said...

Adriana, merci!
L-am ales timp de câteva zile... aşa chin...:) îmi închipui ce bătaie de cap am să am cu rochia de mireasă :)))

Anonymous said...

awwwww,ce sweet <3

Anonymous said...

Foarte dulce articol, mi-am amintit de anii cind mergeama neaparat de sarbatori acasa. Anul ista chiar in noaptea de revelion is la serviciu...dur...

Alina Cazachevici said...

Anonymous, merci mult! :)
Să înțeleg că ai un serviciu foarte important pentru țară, dacă ai fost nevoit să lucrezi în noaptea de Revelion. Să ai un an cât mai fericit! :)